Uteritt på hacket

Haha, shit pommes va pigg pantis va idag! Skulle rida med hacket för en gångs skull och det var ju inte den smartaste idén direkt! Red som sagt ut och tog på huva och skulle se om det hjälpte lite åtminstone, tror ni på det själva eller? Hon var skit pigg verkligen. Fick skritta i princip hela rundan för hon va så pigg, haha! Hacket går hon ju inte bromsa på, tyvärr :/
Ska nog införskaffa mig ett novabett efter allt nu. Se om hon går bättre på det för tredelat är nog en aning för svagt ändå, speciellt nu när jag lugnat mig i handen. 
Såhär snygg va pantalonas idag iaf!


Det är ju nästan så att man blir lite kär i henne ändå 😏 

Kommentarer
Postat av: anonym

Varför har du förbygel på P? :)

Svar: för att jag vill det :)
Madde Forsberg

2014-01-07 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0