ojoj

har inget bloggsug som ni kanske märkt men kollar in här lite då och då!
Pantis är galen just nu, hon är mer i luften än på marken, inga stegringar men mer att hon är stark och pigg. Red ut 1 mil i förrgår, red dessutom ut på kvällen när det var kolsvart vilket var skit mysigt!
Igår va jag i stan med Wilma och hittade en t-shirt som jag köpte med mig hem. Åkte sen till Lisa och sov där. Vi kollade på andra avenyn i 12 timmar, fettttt.
För övrigt har lampan på ridbanan varit sönder vilket har gjort att jag inte haft lika stor möjlighet till att rida. 
Vi har köpt en ny lampa nu och ska se om den passar, annars vilar pantis från ridning idag och så går jag ut och Tricktränar eller nåt istället, det var sjukt längesen nu iaf!

Det finns ganska många anledningar till att jag slutat blogga. Dels för jag hittar på massa som jag inte vill ska komma ut på bloggen och då finns det knappt inget jag har att skriva. Sen oxå för att jag inte orkar och glömmer bort bloggen. Tyvärr.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0