Bio

Hejhej bloggen! 
Idag vaknade jag upp bredvid min finaste pojkvän runt 12 tiden. Vid halv 1 kom Wilma och vi gick direkt till stallet och red Pantis. Min tränade hoppade upp för att vi håller på att lära in skänkelvikning på henne nu och Pantis vill helst ha allt som hon själv vill och när min tränade ställde för mycket krav på för kort tid så bröt bomben ut och hon stegrade väldigt högt. Så min tränade var väldigt nära på att få äta grus idag! Men hon klarade sig och i slutet var Pantis oerhört fin! Film och bilder kommer upp imorgon!
Senare åkte vi hem till mig och drack varm oboykaffe och snackade samt åt lite. Åkte sedan till stallet igen vid 7 och kvällsfodrade hästarna och inom 30 min var jag och jockis påväg ner till stan, kollade på Horrible Bosses 2 på bio och nu är vi påväg hem äntligen! Filmen var grym och likaså min pojkvän. Var skit mysigt verkligen! Prio numerooo 1
Imorgon är det hoppträning, vet inte om jag har någon som kommer kunna filma tyvärr men det märker vi :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0