Update

Haha, har verkligen inget att skriva om, vill verkligen ha bloggen kvar men just nu är det inget flyt. Varken jag eller ni har idéer om vad jag kan blogga om. Ni kanske vill ha film från det bästa dressyrpasset på Pantis hittills?

Ni borde absolut kommentera bättre!

Dagen då?
Vart i skolan, hostat som en idiot, fått näsblod osv.. Åkte sen hem och åkte till Aneby och hoppade Daisy. En riktigt stor häst! Ovanligt för mig att rida en sån stor Bamse, hehe. Gick iaf skit bra!

Imorgon har vi "operation Thailand" vilket innebär studiedag fast jobba hemma i 4 timmar.
Jag valde att åka till skolan och plugga där i 4 timmar istället. Känner att där kan jag få hjälp och så kan jag åka hem och rida på eftermiddagen. För på söndag TROLIGTVIS åker vi till Tranås på pay and jump! Hoppar isf 80 och 90.
Så nu håller vi tummarna för att pappa kan köra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0