snyggingen

Såhär fin ska jag försöka få henne idag. Om jag lyckas är en tidsfråga. Hoppas hon är lite trött efter igår så hon inte är så jobbig att rida. Sätter nog på martingalen till att börja med så hon är lättare att kontrollera.
Red med den igår förresten. Aldrig någonsin varit med om att hon lyssnat såååå bra på ALLA mina signaler. Hon var dock jobbig stundtals men det är sån hon är lixom. Fick bra kontakt med henne ungefär hela uteritten. Den ni! 😉

Nej men såhär fin ska jag försöka få henne idag, detta va bland de bästa dressyrpassen jag ridit på henne.


Kommentarer
Postat av: Andrietta Svärdh

Fin blogg, jättefin ponny :)

2013-05-26 @ 16:30:00
URL: http://andriettajosefin.horseworld.se/
Postat av: M

Fy fan stackars häst som få gå i rollkur. Och har dig på ryggen som är aplång!!!!!:(

2013-05-27 @ 16:27:50
Postat av: Moa H

Svar till "M"
Skulle du någonsin våga säga det face to face med henne? Nääj so shut the fuck up :)

2013-05-27 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0