Så jävla sjuk

Igår när jag skulle gå och lägga mig tog jag febern och hade 36,5. VÄLDIGT lågt för att vara mig då min vanliga temp på kvällen brukar vara runt 37,5. Sen fick jag en sån attack så jag började frysa hur mycket som helst. Skakade som aldrig förr. Tog på mig skit mycket kläder och höjde värmen i rummet. Vaknade flera gånger inatt. Säkert runt 30 gånger och vände & vred. Drömde dessutom om Vampire Diaries ;)

Vaknade nu vi 5:00 och skulle gå upp och ta en Alvedon och gå på toa. När jag kom in på toan höll jag på att svimma, fick tag i handfatet och dörröppningen så jag klarade mig. Men jag säger att jag kommer nog inte ens gå utanför dörren idag. Usch

Haha, söt ponny <3


Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en komentar :)

2013-05-23 @ 10:36:29
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0