Pay and jump

På söndag kommer jag och ida ta med oss både pantis och remie på pay and jump i Tranås. Tycker ni alla ska komma och kolla och hälsa om ni ser mig! (Haha, låter som jag är känd men är väldigt långt ifrån det) men jaja :)

Pantis och jag kommer att hoppa 80 & 90 cm. Var på Tranås ridklubb för 2 veckor sen som hästskötare och jisses vilken grym anläggning! Skit fina hinder och grym ridbana! Alltså längtade jag tills de skulle ha pay and jump!

Är grymt taggad men tänker vi tillbaka på senaste hoppträningen känner jag mest suck över hur pigg hon va. Men hon är ju alltid lättare att rida på tävling, mycket mer fokuserad och lugn. Hemma är det mest släng hit och dit, hon skiter i om hon river eller inte osv.. Men på tävling går vi alltid runt felfritt. Hoppas på det denna gången med!
Man märker verkligen att hon brinner för detta!

Måste snart mäta pantis så jag vet ifall hon klassas som c eller D-ponny. Skulle nog tro att hon blir c ponny eftersom hon är så liten. Hoppas verkligen på det så hon får det lättare i klasserna!
Isf hoppar vi LC och LB imon. Annars är det ju LD och LC :)

Skit samma typ, hehe.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lydia

Fin blogg! Skulle betyda mycket om du tittade in på våran och lämnade en kommentar :)

2013-05-30 @ 11:32:51
URL: http://teeamjump.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0