Godmorgon

Sover bara bättre och bättre under natten nu och det innebär att jag håller på att bli frisk. Om jag inte har nån feber idag så ska jag ut till hästarna KANSKE rida, beror lite på hur jag mår. Longera är ingen smart grej då jag lär bli yr av det. Asså har sån panik eftersom hon vilat i snart 2 veckor! Vad fan!
Har för övrigt en riktigt jobbig hosta. Måste väl åka in till vårdcentralen imorgon och kolla det så jag inte får lunginflammation IGEN. Aldrig vill jag ha det igen. Medicinen tog död på mig. Usch. Äckligaste jag någonsin druckit (drack flytande). Och det innebär såklart att Pantis får ännu mer vila om jag får det. Nej, skärpning nu. Måste bli frisk!

Ligger i sängen och lyssnar på musik, ska snart upp och äta nåt framför Vampire Diaries. Tjatigt med det ordet nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0