barbacka?

Godmorgon alla fina läsare, vaknade för en stund sen av min egna hosta. Slemmig i hela halsen men inte nåt snorig faktiskt!
Jag ska snart ta mig något att äta sen ska jag direkt på med ridkläderna och så blir det ett ordentligt dressyrpass i paddocken. Troligtvis barbacka så jag verkligen sätter mig ner och jobbar henne. Eller så kör vi utan stigbyglar. Beror lite på hur pigg hon verkar 😁

Senare ikväll ska jag till min släkt och fira morsdag. kommer hem sent därifrån men jaja. I veckan lär jag inte rida så mycket för nu läggs alla läxor in och jag har minst 4 läxor denna veckan som ska vara klara. Tappade ju massor i skolan nu när jag var sjuk hela veckan så ja... Lägger väl in tiden som den kommer.

Jag tycker ändå att jag börjar få i ordning på mitt monster nu, vi är på god väg!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0