trött

Hej på er!
Kom precis in från stallet, varit ute där i 4 timmar nu så är väldigt sugen på att lägga mig i soffan med nåt gott och kolla på Vampire Diaries. Blir nog så!
Har absolut inget mer att göra idag.. Springer kanske en runda senare ikväll när det blivit svalare. Förövrigt gick Pantis ganska bra idag, fortfarande stel i vänster men otroligt mjuk i höger. Hon va ganska stark i formen och ville inte alls ta upp huvudet när jag bad henne utan krökade bara mer på nacken. Får jobba mer i vänstervarvet framöver för där är hon verkligen stel.
Hon skenade en del med mig idag oxå, sprang av sig rejält! Fast det va ute på ängen när vi skulle galoppera av hästarna. WRUUUUM.

Puss
Såhär ser hon ut i kroppen just nu, dock inte så mörk utan jag tvättade henne, hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0