Taggar som tusan

Åh, ska bli så skönt att åka till stallet och rida sen! Eller ja... Skritta :)
Mitt liv har varit väldigt kaos denna veckan, därav vf jag inte uppdaterat. Vill inte gå in i detalj men haft det ganska kris.

På onsdag nästa vecka åker jag ner till Halmstad. Campar där över midsommar som vanligt! Mys! Känner en kille där från förra året så ska bli väldigt kul att se honom igen! Memories ;)

Sen på min födelsedag (8 juli) åker jag till Kroatien så det blir as najs! Och under de 10 dagarna jag är där så kommer hästarna släppas på riktigt sommarbete, högt gräs som håller på att växa just nu. Redan upp till knäna! :)
Förövrigt kommer jag träna stenhårt i sommar, i höst ska vi komma runt en bana felfritt på 1m. Hoppas på att både jag och Pantis kommer hålla oss ifrån skador och sjukdomar!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0