På bussen

Shit, gick och la mig vid halv 2 inatt. Var ute i stallet till 12. Ensam ute på hela gården så var lite lagom rädd. Haha.
Snoozade väckarklockan i en timme i morse.
Gick upp och släppte ut hästarna i den stora hagen. De vilar från sommarhagen idag. Släpps ut där ikväll igen. Snacka om perfekt morgon, varmt och skönt! Hästarna var hur mysiga som helst.
Tog ut Dolly inatt innan jag gick in, hon hade stått där hela kvällen och väntade på hennes tur. Så jag kunde lixom inte låta bli, hihi.
Brukar bara öppna grinden för henne och så springer hon ut hur glad som helst. Världens finaste ponny <3
Btw ska vi ta föl på henne, nu i sommar troligtvis. Letar hingst just nu. Funnnnnnnnn! Även fast jag ser henne som föl så måste jag släppa det nu för hon är hela 4 år. Shit, 4 år sen hon såg världen med sina egna ögon. Vägen hit har varit lång och många misstag gjorda. Men hon kommer alltid vara mammas flicka. Älskar henne så mycket.

Men till saken, jag sitter på bussen just nu påväg in till Aneby. Najssss
Ska träna inför showen där om en vecka. Vi ska ha nån paradiod på ponnyakuten.


Gråtit på bilden, hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0