Min värdering om dagen

Måste säga att banan var väldigt konstigt bygd, kollar ni på filmen ser ni vilka jävla vägar det är. Det blev en chock när vi kom dit. Underlaget var helt okej, dock kändes det ändå obehagligt att rida där.
Och jag måste ännu en gång berömma Pantis för hur jävla duktig hon är. Hon går in på banan och presterar hur bra som helst trots att hon haft halvt vila i 3 veckor nu och ingen seriös hoppträning. Tycker det är riktigt duktigt av henne.
Sen att jag hoppar direkt efter är en annan femma, tycker de skulle haft en paus så vi hann vila upp hästarna och rida fram ordentligt inför nästa höjd. Det blev jag väldigt irriterad på!

Tranås är för min del längst ner på listan just nu.


Kommentarer
Postat av: Alice

Pantas är en b ponny va?:)

2013-06-02 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0