MASSA SVAR

vad för märkesutrustning har du?
jag har mycket blandat, ingen aning faktiskt, haha!
 
vart har du köpt schabraket?? :D
detta är det ända schabraket jag är nöjd med som jag köpt på ullared faktiskt! :)
 
Vilka märken gillar du mest inom hästvärlden?
är ingen märkessnobb, köper det som är snyggt typ hehe
 
Har du mycket kingsland?
hade jag haft pengar hade jag haft massor ;)
 
Vad tycker du om kingsland?
dyrt men snyggt! 
 
Vilka märken gillar du mest på vanliga kläder?
älskar kläder från gina, så mode!
 
Vad för märken gillar du på utrustning och kläder?
hm, blandat, köper vad sm är snyggt :)
 
är det din transport och är du nöjd med den?(blåa)
det är min farbrors så jag lånar den så fort jag ska iväg, den är även till salu om nån letar! ;) grymt snygg och säker! :)
 
vart har du köpt ditt "fuck canser" armband?
här: https://www.ungcancershop.se/armband-vit-p-133-c-163.aspx
 
Vrf har du ett armband med fuck cancer? Dock stämmer helt!
jag hatar cancer, min morfar dog i det! 
 
Mår Pantis bättre? Har inte,fattat riktigt men va, är det för knöl hon har fått?
Pantis mår jättebra! Hon fick en knöl av en fästing, tror hon kan vara lite allergisk.
love ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0