Gooood

oj, vilken dag!
Var med Wilma in till Jönköping och hade bara allmänt trevligt! Åkte sen hem och kollade på 1 avsnitt av Vampire Diaries innan Ida kom och så red vi bort till grannen och hoppade lite. Endast låga hinder idag för att få in rytmen och komma rätt osv. Sen är hon ju lite konstig nu med så valde att inte pressa henne. Blev varken några filmer eller bilder idag, sorry.

När jag kom hem insåg jag att pantis hade fått en knöl på magen, en stor knöl. Fick en hjärtattack typ och det första jag sa "är det en cancerknöl dör jag" MEN troligtvis va de inte det då det satt en fästing i ena änden av knölen som vi senare tog bort. Hon var väldigt uppspelt och travade konstigt efter det eller så inbillade jag mig bara..
Ska upp tidigt imorgon och kolla till henne så hon inte är hängig eller nåt. Ska kolla till knölen osv.. Undersöka henne med andra ord :)

Nu ska jag sova, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0