Finaste vännen på jorden

Efter att ha ridit Pantis var jag så känslofull och hade humörsvängningar. Tog då ut min lilla fux ur hagen, Dolly. Hon hade inget emot att få busa med mig igen. Borstade i genom henne noga, borstade man och svans. Pussade på henne tusen gånger och tog sen ut henne för att longera. Hon är så himla respektfull mot mig, hon märker verkligen när jag mår dåligt. Idag var hon så underbar, så skönt att kunna slappna av med henne.
Tror dessutom hon saknat longeringen för idag lyssnade hon hur bra som helst och hade sånna fina gångarter! Ett stort + för galoppen!

Hon fick hoppa lite, med bommar innan, efter och mellan 2 kryss. En kombination helt enkelt och Gud vad kul hon tyckte det var!
Sen tricktränade jag henne lite och busade mest. Min fina prinsessa, dig ska jag aldrig glömma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0