en enkel rubrik

Magen blev mycket bättre efter att ha kollat på 3 avsnitt av Vampire Diaries!
Gick då ut och red Remie som jag lovat Ida att göra. Hon va riktigt mjuk och fin, dock ville jag ha mer av henne menmen. Hon börjar bli riktigt fin nu, smal till och med, haha!

Därefter red jag en så kallad GALEN ponny. Hon var helt sinnessjukt pigg idag. Eller nej, ska börja säga HET. Hon studsade som en jävla studsboll när hon inte fick springa - hela tiden. Kastade sig till och med 1 gång idag, inte vanligt då jag brukar ha bättre koll på när hon är påväg att koka över. Men idag höll jag och där ser man vad som händer. Stiglädret går sönder när jag trampar ner i stigbygeln. Riktigt gamla läder (red med remies sadel) så nu ska det köpas nya. Tills dess får Ida rida barbacka, haha, så går det när man har en galen ponny.
Pantis var förövrigt väldigt olydig, jobbig och dum. Ville inte bråka med henne så red ut en sväng istället. Kort galopp var det idag, skulle inte släppa henne nånstans, noway efter hur hon va idag.

Hinner inte uppdatera mer, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0