Dagens ridpass

Asså shit va fin Pantis va idag. Skrittade fram i 1,5 timme i skogen på lång tygel, jobbade lite form emellan åt. Hon va pigg men positiv. Efter 1,5 timme red jag hem och skulle testa alla gångarter i paddocken istället. Red dessutom barbacka. HOLY MAKARONY va snygg hon va, otroligt samarbetsvillig och sjuuuuukt fin. Började i högergaloppen och där är hon verkligen fin just nu. Sen kom vi till hennes svaghet, vänstervarvet. Men ändå så gick hon så sjuuuuukt fint. Galoppfattningarna har vi verkligen fått kläm på nu. Hon fattar rätt galopp utan att stressa. Asså ni anar inte vilka fina fattningar hon gör i nuläget. Hoppas hon är såhär mjuk imorgon för då kommer vi verkligen äga banan! Nu är jag sjukt taggad för pay and jump! 90 cm startar vi. Endast en start för att minska risken för att slita ut henne som förra gången när jag fick starta direkt efter min start i 80. Fick då med med 12 fel i 90 cm. Imorgon satsar vi på felfritt. jag bryr mig inte om rosett, huvudsaken är att vi är tillbaka på den lugna sidan igen. Min fina älskade vän, du betyder världen för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0