Bekännelser

•jag är otroligt blyg i början men tar för mig väldigt mycket sen och bjuder på min konstiga sida som framstår ofta.

•jag blir sällan kär men när jag väl blir det blir jag förälskad i fel kille.

•jag är väldigt rädd för vad andra ska tycka , tråkigt men sant.

•brukar alltid sitta och förolämpa mig själv över hur fet jag är innan jag springer, alltid då jag får bäst motivation, haha!

•jag är väldigt lat.

•jag har inte så bra betyg i skolan.

•jag älskar mitt armband där det står "fuck cancer".

•jag är otroligt dryg och skrattar ofta tills jag gråter

•har väldigt mycket humör, är jag glad då är jag verkligen glad, är jag förkrossad är jag en helt annan person. Är aldrig ett mellanting.

•gömmer ofta min ledsna sida inom mig.

•är sjukt rädd för skräckfilmer men älskar att kolla på de.

•brukar alltid hålla händerna för ansiktet och kolla mellan fingrarna i en springa när en skräckfilm är läskig.

•jag älskar killar som luktar parfym och har vita converse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf har du ett armband med fuck cancer? Dock stämmer helt!

2013-06-12 @ 14:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0