Bakslag

Pantis är så grymt jobbig, det finns inget värre än att rida henne just nu. Jag drunknar snart i mina egna tårar. Jag tror ingen här anar hur jävla jobbig hon blivit sen vilan. Idag red vi ut och på väg hem började hon skena. Verkligen skena och hur mycket jag verkligen drog i henne fick jag inte ens en reaktion. Helt ärligt är jag rädd för att jag drog sönder nosbenet på henne. Det tog mig år att få stopp på henne och under den tiden sparkade hon på nått sätt sig själv, så nu är hon skadad.
Ett djupt sår på högra bakbenet. Blodet rann och hon är väldigt öm. Vet inte hur djupt såret är men säkert några centimeter.
Tvättade såret och tog sen helosan. Lindade en gasbinda runt så inga flugor eller insekter irriterar såret. Kommer kolla till såret imorgon och tvätta ur det.
Kommer även longera henne imorgon. Vill inte bråka med henne igen.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0