bad as hell

Ursäkta mig men jag har verkligen noll motivation. Och ni få som kollar in här och lämnar kommentarer kommer få nåt gott av mig en gång i tiden!

Pantis vilar ju som sagt ett tag nu. Skönt för henne. Ska till stallet imon och kolla till knölen och benet. Gå en promenad och känns hon okej så kanske jag hoppar upp och skrittar en stund.

Sätter förhoppningsvis igång henne på fredag för på söndag kommer troligtvis en tränare hem till oss och tränar mig och Ida!

Klippte mig idag btw, nöjd men saknar redan längden på mitt andra hår. Dock klippte jag bara typ 2 cm så de va helt okej!

bilden: i morse med mitt gamla hår


Kommentarer
Postat av: tove

Mår Pantis bättre? Har inte,fattat riktigt men va, är det för knöl hon har fått?

2013-06-13 @ 07:19:15
URL: http://www.nattstad.se/tovesbasjkirer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0