tråkigt liv osv

sitter vid datan och snapchatar massa videor till folket, kan inte kalla mig normal.
förövrigt pluggar jag till uppskrivningnen till moppen, går faktiskt rätt bra! Jag har ändrat mig över dagens ridpass, har dessutom skrivit ett schema för veckan, hästarna vilar ingen dag denna veckan, de har fått för mycket vila på sistone så nu kör vi en vecka med lite mildare pass istället, för på söndagkväll släpps de ju på sommarbete! åh vad kul för dem! ♥
 
idag blir det iaf markarbete med bommar på grannens ridbana.
 
såhär ser hästarnas schema ut denna veckan!

Måndag: markarbete med bommar
Tisdag: uteritt, intervall
Onsdag: dressyr
Torsdag: hoppning, bana med trekombination
Fredag: uteritt, endast skritt och trav
Lördag: jockey på ängen, galoppsträckor runt hela ängen med KORTA läder.
Söndag: dressyr barbacka, förberedelser för betessläpp.
 
ovisade bilder från första dagarna hos mig.
 
 


vissa bilder är printade från filmer, därav kvalitén! Asså titta vilken jävla päls hon hade, haha!
min superfina ponny, du kommer alltid vara min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0