Stan

hej på er!
Känns som jag har vart vaken i flera dygn, men egentligen bara i 8 timmar! Inte vanligt att jag går upp så tidigt!

Hoppträningen imorse gick väl sådär, pantis va grymt fin emellanåt men ibland slår det verkligen över i skallen på henne och hon blir helt tokig! Jag red slut på henne helt och kände att det var ett helt galet val att jag höjde banan till 1m. Mitt fel!
Hoppas ni är sugna på bilder!

Är påväg hem från stan, mamma och jag har varit och shoppat lite!
köpte inte så mycket, en T-shirt, 2 linnen, 3 spetstrosor, en bh och en ring.

Och just det! Jag gjorde min uppskrivning om moppen idag, klarade det så har alltså moppe nu! Wihooooo!!!

Fullkomligt ÄLSKAR mitt hår på denna bilden, väldigt sällan nöjd med det men shit banana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0