solig tisdag!

vilken härlig morgon!
Jag vaknade för 3 timmar sen och har snackat skype sen jag vaknade, äter frukost just nu. Tänkte kolla lite på big brother, såklart ;)
Annars då? Jo, Pantis ska longeras idag igen, känner mig inte hundra i kroppen än, men är på bättringsvägen! Pantis ska longeras med bettet och inspänning idag igen, tänker vänja henne lite vid bettet igen och detta var ett bra sätt att göra det på då hon var enromt avslappnad! 
 
Och förresten så har jag fått erbjudandet att rida min fasters fjordingar så det kommer nog komma in lite på bloggen oxå, så fort jag känner mig bättre kommer jag åka dit och rida! :) Känner att jag kan hålla igång min kropp med 2 ridpass per dag nu på sommarlovet, jag slappar för mycket! Puss
I flyyyyyyyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Emma

asso guud, följer din utveckling med pantis (har dock inte sett henne irl) men ni är så sjukt duktiga! va bara tvungen att skriva detta hahah.. (;
saknar dej! <3

2013-07-23 @ 20:11:54
URL: http://emmagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0