Godmorgon

Idag ska jag äntligen få rida pantis igen, rider förmodligen ut en runda i skogen, skrittar fram väldigt länge. Hon blir så fin när man skrittar ett bra tag! Denna veckan ska hon bara ridas hejsvejs, några ordentliga pass. Hoppar henne förmodligen på onsdag eller torsdag. Wilma är här med sin kamera då och vi ska la ta lite nya bilder osv.. Tar säkert på mig klänning och rider barbacka på ängen osv.. Woppppppaaaaa

Förövrigt har jag fullt upp hela veckan, och på söndag släpps hästarna på sommarbete hos min granne. För på måndag åker jag till Kroatien i 10 dagar, det är även min födelsedag då! 15 år!!!

Hästarna kommer alltså få helt vila i 10 dagar MINST, får se hur mycket de lagt på sig under den tiden ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0