godmorgon sunshines

Blev väckt med födelsedagssång och presenter idag, vi hinner ju inte det imorgon för vi ska åka bil ner till Köpenhamn i Danmark och tar flyget därifrån ner till Kroatien. Naaaaajs
Kommer nu under dessa dagar känna på livet utan blogg och det återstår att se ifall jag vill ha blogg sen för det är oftast när jag är borta från bloggen som jag inser vad skönt det är utan. Men det återstår att se som sagt!

Idag kommer det lite släkt och firar mig.
Har än så länge fått väldigt fina saker! Har fått en moppehjälm som är sjukt snygg, svarta adidasbyxor sen ett linne som är såååååå Madde. Neonrosa som har en dragkedja i ryggen hela vägen ner så man kan alltså knäppa upp den där bak. Fett nöjd redan!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0