Vaknade med tårar

"Känner bara att jag måste få skriva det här till dig. Kanske sover du, eller inte men de är iaf inte meningen att de ska bli ett "ja vet att du sover sms" eller va de nu heter;) Utan mer ett sms som verkligen bara kommer ifrån hjärtat.
 Jag tänker ofta på vilket otrolig stark person du är. När jag är i svåra situationer tänker jag ofta "dehär skulle Madde ha klarat".
När jag ser nått kul kan jag även sitta och tänka bara "dehär skulle Madde ha skrattat åt" åså kan jag nästan höra ditt Goa skratt. Du har även fått mig att vilja jobba vidare med Tiffany, delvis för att du har jobbat så otroligt med Pantis och även för att du visar dig med så gott exempel till alla! Du bryr dig lixsom inte om vad folk tycker och tänker, du kör ditt eget race. Om du ska nå något då SKA du de, oavsett vad. Men dit jag ville komma är att du är en så bra person, du bryr dig och vill hjälpa ifall man behöver hjälp. Jag tycker de är synd att vi inte träffas oftare. Men de har faktiskt sin charm det med. När man väl träffar dig blir man lixsom så glad! Du är en vän med hjärtat på rätt ställe Madde! Å jag saknar dig!"

Detta vaknade jag till idag. Grät av glädje. Finaste Filippa ♡



Kommentarer
Postat av: :)

Har hon blogg?

2013-12-10 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0