Söndag

Lisa sov hos mig inatt och vi har precis ätit frukost. Jag ska strax hoppa in i duschen för senare ska jag åka till min låtsasmormor och äta. 
Första december idag med ju! Hur känns det egentligen? Jo, strålande sol och ingen snö ute. Känns stabilt. No broddar needed på hästen än iaf. Marken har inte frusit än vilket gör att vi fortfarande kan rida på alla underlag vi har. Riktigt skönt!

Har sån söndagsångest oxå för att vi har så mycket denna veckan, glosor till tisdag, kartprov på onsdag, sen har vi engelska läxa oxå. Jag ska även sätta igång pantis i veckan och förhoppningsvis träffa massa folk då det är precis vad jag behöver just nu. Då vet ni. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0