Julafton

Att vakna idag var blandade känslor. Julafton? Vadå julafton? Det är förfan ingen snö ute? 
Ett paket väntade utanför min dörr, en victoria secret parfym! Riktigt glad blev jag!
Åt tomtegröt till frukost självklart, måste ju få igång julkänslan lite!
Pantis vilade igår och ska vila idag, det förtjänar hon efter en vecka full av hårdträningar. Imorgon däremot ska jag rida, då ska hon få klättra lite i skogen vilket hon tycker är sjukt jobbigt. Hon har knabbt ingen balans alls så det ska bli kul! ;)

Nu måste jag skynda mig, outfit kommer senare! Puss

Jag älskar denna bilden så sjukt mycket. Så galet jävla lycklig med denna ponnyn. No boyfriend needed ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0