Godmorgon

Dagen innan julafton? Det känns som september i princip, jag åker fortfarande moppe och det regnar ute. Vart ärjulkänslan? Jag hatar snö så sjukt mycket så jag älskar vädret som är nu. Det kan snöa lite på julafton men inte mer! 

Fick en julklapp av mamma idag och det var precis vad jag önskat mig. En paradis ask! Så ni kan ju gissa vad jag ätit till frukost ;) 

Jag funderar fortfarande på ifall pantis ska ridas idag eller om hon ska få en julvila i 2-3 dagar nu. Funderar fortfarande på det som sagt :)

Jag har önskat mig pengar och hoppas på att få det oxå. Har ju 2000 att betala innan jag kan tävla. Hoppas verkligen vi kommer igång med lokala tävlingar 2014. Nu när hon rids med bett och allt. Vi har börjat komma igång rejält. Hon har byggt sjuka muskler men finns mycket kvar. Har lite att jobba på i vänstervarvet fortfarande då jag lätt blir stark i den handen nu när jag tränat bort det i höger. Blir man stark i handen slår hon av och skiter i hjälperna. Jobbade jättemycket med det igår på träningen. Att jag lättade i handen, sänkte den och hjälpte till massor med skänklarna istället. Funkade jättebra tillslut!

Summer 2013 ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0