Bortskämd unge

Guess what? Fått precis allt jag vill ha i princip och mer än så. Känner mig sjukt jävla bortskämd nu men nu har jag 1500 till på kontot, är alltså uppe i 2000 nu vilket innebär att jag kan börja tävla pantis 2014!!! 
Fått biobiljetter, presentkort på hööks, kläder, smink, godis, trisslotter, påslakan, pannlampa så jag kan rida ut även på kvällarna nu ;), 4 parfymer och massa mer som jag inte kommer ihåg just nu!
Vet ni att iPhone 5s inte ens stod på min önskelista trots att min mobil går ut i april? Jag vet inte varför men är galet nöjd med min iPhone 4s som jag har nu. Tänker inte på ny mobil överhuvudtaget! Vilket är ytterst ovanligt om man heter Madde ;)

Nu ska jag fika lite mer, puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0