Bekännelser

* jag kan bli jävligt arg och går nån mig på nerverna rejält så kan jag slåss
* jag står för vad jag gör och skäms sällan
* jag är riktigt galen och älskar att skratta
* jag var sjuuuukt blyg som barn
* jag har inte haft ett verkligenverkligen seriöst förhållande bland mina 30 tal förhållanden. 
* jag hatar att köpa presenter/julklappar
* vill ha en gosig pojkvän 
* jag fick 1000kr för att jag slog i ögat.
* jag faller stenhårt för snygga killar med sexpack som dunkar hög musik och kör Volvo. 
* det är mycket ingen vet om mig. Ett fåtal personer vet allt. Lisa t.ex
* jag har sprungit in i saker så jag svimmat ett x antal gånger
* jag ääääälskar sötsaker 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0