27 december

Wow, snart nytt år, inte långt kvar nu! 
Idag har jag varit i stan med mamma, eller ah, hon va på nåt fotbad och jag gick på A6 helt ensam. Snacka om en hel myrstack av människor. Aldrig varit med om nåt liknande. Stod seriöst i kö till provrummet i 30 min på bikbok för att prova EN tröja. Köpte den dock, kan ju inte bara slösa bort sådär mycket tid på ingenting ;)
Åkte ner till hööks sen och fick med mig ett par nya ridskor hem. Var väldigt behövligt eftersom det är hål överallt i mina jag har nu. Älskar dock dem så blir sorgligt att byta faktiskt :/ 

Pantis vilade idag, hon har gått hårt i flera dagar nu, va behövligt för henne!
Här är tröjan jag köpte idag: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0